.-

Du ska tänka på en person du tycker om
och svara sedan ärligt på frågorna nedan.

Är han svensk? Ja
Är han i din ålder? Jaa
Är han äldre eller yngre? Några månader äldre
Är han lång eller kort? Lite längre än mej
Är han omogen eller mogen? både och..
Är han snygg, fin eller vacker? Snygg, fin, vacker
Är han okysst? nej
Är han oskuld? Det har jag ingen aning om..
Är han snäll? Jaa, iaf mot mej
Är han lätt att prata med om allting? Faktiskt
Är han lätt att skratta med? De äre verkligen!
Är han mobbad? haha nejdå
Är han blyg? Kan han vara
Har han någon gång gjort dig ledsen? Många gånger..
Har han någon gång gjort dig glad? Många gånger..
Har han kysst dig? Jaa
Har ni haft sex? Nej
Om du är ledsen, kan du prata med honom då? De klart jag kan
Om du är glad, delar han glädjen med dig då? Ah
Brukar du skrika och ofta vara arg på honom? Det händer ibland
Brukar du krama honom mer än 10 gånger på en kväll? Har jag säkert
Tycker han att du är jobbig ibland? Fråga honom?
Tycker han att du är rolig och snäll? Hoppas jag
Har du sovit hos honom någon gång? Noppe
Har han sovit hos dig någon gång? Noppe
Har ni kollat på film ihop? Yes
Brukar du tänka på honom? Om jag gör..
Brukar du sakna honom? Går inte en dag utan att sakna han..
Brukar du fälla tårar för honom? Inte lika mycket som förr
Om du fick välja vad han skulle säga till dig, vad skulle det vara? Jag har ångrat mej..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0