1/12

Presentera dig..
Vad ska man börja med..? joo, jag heter Claudia och är en vanlig tonårig tjej som älskar att spela fotboll men tyvärr aldrig orkar.. Har mycket humör, men har mina pms dagar också.."/ Jag älskar att skratta och vara med mina vänner.. oftast är det dom som gör mej glad, men ibland lite sur.. Jag hatar att såra människor, verkligen HATAR! Men tyvärr så har det hänt flera gånger att jag gjorde det, och det har jag lidit för.. Jag går i Vistaskolan som ligger i Huddinge, älskar min klass som verkligen kan vara riktigt sköna! humor till 100%! Går i åttan och ni vet va de betyder.. Plugg,plugg,läxor,plugg,plugg.. jobbigt läge men jag klara mej ändå! Jag kan verkligen älska skolan, men ibland hata oxå..
Jasg har två underbara vänner(Camilla,Lina) som jag alltid kan prata med om allt, och jag älskar dom enormt mycket! Vi har våra stunder då vi bråka, men blir vänner sen igen. Jag&Camilla är liksom kära i tacos! öh finns det något godare?! Snacka om gott.. Haha och lina min lilla css nörd:) Men hon spelar inte lika mycket nu:)
Älskar alla mina vänner, det är inte så att det är bara Lina&Camilla som betyder ngt för mej, nej.. alla betyder MYCKET för mej.. skulle fan inte klara mej utan dom.. Just nu är jag osams med några av dom och är verkligen skit ledsen pga de.. Men gör allt bara allt blir bra igen..
Sommar 2010 var liksom den bästa sommaren jag kunde tänka mej! Massa skratt, nya vänner, svek och bråk..
Allt var så underbar! skit i att jag hängde i grönan hela tiden men vi var typ som en stor familj.. Vi alla älskade alla på ngt konstigt sätt! Jag kände mej som hemma där. Faktiskt.. så gjorde jag de! Men det var inte bara de som hände.. Ojj, det skulle vara mycket å skriva om jag skulle berätta allt:)
Jag har inte varit i så många förhållande pga att jag har blivit sårad flera gånger.. och har alltid fallit för samma kille.. så jag lät inte andra komma nära mej..


Men det var allt jag kunde berätta om mej, kommer inte på mer..
ingen radavstånd osv i texten.. orkar inte♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0