2/12

Din första kärlek..
Min första kärlek har jag helt ärligt träffat på pea! haha.. Hittat honom genom senast uppladdade bilder och jag var rätt blygg då men tog chansen och skrev till han! Jag tog inte det på allvar, men efter ett tag började jag gilla honom.. till slut blev jag galen och gjorde allt för honom, verkligen allt.. Jaa de va inte så smart nej, men man gör allt för den man älskar..eller? Iaf vi träffades en gång, en liten stund.. sen fick jag ta reda på att han har flickvän som han har varit tsm med i 9 månader? ähh tack sa jag och börja dissa honom.. I December förra året skrev han att han dissa sin tjej för mej, joo tjena.. Men jag förlät honom och vi började snacka igen, vi träffades en gång och det har förändrats allt! Nej, det var inget fel på honom.. Men jag blev jätte kär, kunde inte sluta tänka på honom, kunde inte sluta snacka om honom.. varje gång jag fick sms så hoppades jag att det var han som messa mej.. Det var underbart att jag kunde älska en person så himla mycket! Men efter de börja all svek, problem och massa tårar.. Jag grät floder för honom, blev verkligen jätte sårad.. Men vi förlät varann sen svek varann igen.. I mars träffa jag en annan kille som jag gillade, eller tror jag gjorde de.. Vi blev tsm men kärleken till Linus fanns kvar. Han var den enda jag ville ha, den enda jag älskade.. Hela min dagbok är kladdad med hans namn, texter om honom osv. Jag och Marcus gjorde slut och jag gick tbx till Linus. Vi håll på, träffades några gånger sen svek jag honom.. Blev tsm med Henke i slutet av sommaren.. Honom gillade jag jätte jätte mycket men det var inte samma sak som med Linus. Jag och henke gjorde slut efter En månad kanske lite längre, och då ville jag att linus ska förlåta mej.. Men det gick inte så bra, han vägrade förstå att jag älskar honom och allt jag gjorde var bara för jag ville att han ska känna de jag kände för ett år sen.. Jag mognade till och berätta allt jag kände för honom.. Han förlät mej till slut. Och jag börja må bra igen. Just nu är det bra mellan oss. jag är glad att vi är sams igen, och hoppas att vi kommer bli något mer än va vi är nu.. Jag är fortfarande jätte kär, har varit det i ungefär ett år nu!♥

Nu har jag berättat om min första stora kärlek, inga bilder för blogg.se vägrar vilja ha dom :o haha nej men dom får ni kanske senare:) Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0