3/12

Dina föräldrar..
Hur ska man beskriva dom..? det går nog inte, dom är helt enkelt underbara! Det är bara jag som inte kan uppskatta det.. Jo, jag har bättre relation med pappa än mamma. Men bara för jag är pappas lilla flicka, och han gör allt föt mej.. Verkligen allt! Jag älskar han otroligt mycket som inte betyder att jag älskar mamma mindre. Henne älskar jag också mycket och hon har gjort mycket för mej. Jag brukar klaga, tjafsa och bråka med henne men vafan det gör ju alla? man älskar varann på sitt sätt.. Jag bor med både dom och storebror, vi trivs verkligen tillsammans här i Huddinge(jag trivs lite mindre än dom men jag klarar mej) Vad ska man berätta mer om dom? finns inte så mycket.. För dom stavas u-n-d-e-r-b-a-r!♥

Bilden är över två år gammal.. men betyder lika mycket♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0