7/12

Dn bästa vän
Jag har många vänner, men bara två som står närmast mej, Lins och Camilla.. båda betyder otroligt mycket för mej!

Camilla..

Fick jag känna när jag gick i 4:an tror jag.. vi hatade varann från början men sen börja vi umgås. Våran vänskap har varit upp&ner, massa bråk,tjafs,tårar.. men massa skratt,minne också.. Vi har bråkat flera gånger, om stora och små saker.. våran största bråk har varit förra året, vi snacka inte med varann från vinter tills sommar.. Det var de värsta som hade hänt mellan oss.. Sen har de varit små tjafs och sånt, men mest för att båda har sina pms dagar:)
Hon finns alltid här för mej så som jag finns för henne, vi känner varann väl och kan prata om allt med varann utan att skämmas.. Jag älskar henne för de att hon är sej själv och utan att behöva låtsas så är hon underbar!♥


Lina..
Det känns som om vi kände varann hela livet, hon betyder något enormt. Vi bråkar/tjafsar rätt ofta fast med kärlek.. för även om vi säger att vi inte orkar med varann så kan vi inte leva utan varann mer än en vecka. Hon vet hur jag fungerar och jag vet hur hon fungerar.. Så många gånger vi skratta åt ingenting och alla gånger vi drev med folk.. Så många gånger vi skolka bara för att kolla på Harry Potter.. Så många gånger vi gjorde konstiga ljud på lektioner eller när vi va med varann.. Alla våra konstiga namn vi hitta på.. Haha hon är bara för gullig..
Älskar denna cpunge, bara för hon finns♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0