8/12

Ett ögonblick..
En dag när jag verkligen älskade livet och var hur lyckligt som helst?
Det var nog när Wiktoria föddes! Jag och mamma åkte till Polen för att vara i sjukhuset när hon skulle födda. Men..
Det var några dagar innan på morgonen som Justyn(wiktorias mamma) åkte till sjukhuset för barnet ville inte gå ut än, hon var försenad i 2veckor och vi börja bli oroliga. Hon åkte dit och va där i några dagar.. Dagen då jag och mamma skulle åka hem till Sverige igen åkte vi till sjukhuset för att säga hejdå, besvikna och ledsna för att vi inte får se henne innan vi åker.. Vi åkte och sa hejdå, senare lämna nån(kommer inte ihåg vem) och lämna oss till flygplatsen.. Flyget skulle lyfta runt 9, och kommer ihåg va mamma sa -Jag lovar att när vi är hemma i Sverige kommer dom ringa och säga att hon föddes!
Och va gjorde dom? Exakt då vi gick ut och mamma säte på mobilen ringde morbror och sa att Wiktoria föddes! Jag blev hur glad som helst! Jag var så lycklig att hon äntligen är med oss och att hon mår bra! Det var nog de bästa dagen i mitt liv!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0