Dags att blogga kanske..?

Har inte bloggat ngt igår, vet förlåt.. men det har hänt hemska grejer denna dagen så mådde piss.. Iaf så träffa jag Catte,Camilla och Gerry igår':) de va rätt skönt faktiskt.. vi fika och sånt:) Sen åkte jag och Catte hem till mej. Idag va jag i skolan, gjorde omprov i so och är äntligen godkänd!:D Efter kom jag hem och packa, åker nu på lördag morgon så faan måste börja röra på mej och få ihop alla saker.. Jag kommer sakna ihjäl alla. Fan bara tanke får mej att börja gråta:( Men ska försöka blogga något imorgon.. vet inte om jag hinner! Annars bloggar jag när jag är hemma i Polen.. Puss♥

Kommentarer
Postat av: Jennifer

va fin du är! :)

2010-12-17 @ 22:14:49
URL: http://nozlihn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0