Dicaprio..

Börjar bli lite nervös inför resan på lördag.. Kollar på Titanic(igen) och tänker på hur fan jag kommer överleva i kylan där ute på Östersjön:o Jag som är skit rädd att åka båt, plus att jag kolla på Titanic nyss så vill fan inte ens tänka mej.. Brrr va läskigt!
Håller på att få damp, va ju hos frisören igår.. Och innan jag platta håret va jag ganska nöjd, men nu är det helvete! Är skit sur pga att hon klippte mej fel, Är det så svårt att fatta att hon ska klippa håret som ett V och inte rakt? joo, hon klippte mej så klart rakt och de ser förjävligt ut!..
Förresten
Leonardo Dicaprio är nog den snyggaste, finste, hetaste som finns! Gud va snygg han ska vara!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0