Trött..

Åkte aldrig å shoppa eftersom pappa har druckit rätt mycket igår så ingen kunde skjutsa mej-.- Så åker jag imorgon ist. Men jag har iaf hunnit fixa naglar som blev ganska snygga:) Sen börja fixa Camillas present lite som hon blir jätte glad av! Kan ni gissa vad det är? hoppas jag iaf, för jag skulle verkligen bli det om jag fick något sånt;) Just nu sitter jag i köket och gör mej tjock med choklad.. faktiskt så gick jag upp i vikt 2kg typ.. Fan oxå! men ska börja gymma efter nyår det har jag&Lina bestämt! Måste verkligen börja ta hand om kroppen.. Jaja bloggar mer senare eller imorgon:) Puss♥



Kommentarer
Postat av: elisabeth

va är det för present ? :)

fin blogg !

2010-12-28 @ 22:27:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0