Glad?

eller har humorsvängningar! är både sur,arg,ledsen,glad.. haha! iaf:) kom hem för ungefär 30min sen? mamma ligger sjuk i sängen så det blir ingen middag:( Krya mamma!♥ Det var rätt lugnt på prao, eller ja.. stress hade man också! alltså en från disken som jag inte kommer ihåg va han heter börja helt plötsligt skrika på mej? ehh jag sket i han å gick ut så kom snälla koken och börja skrika på han också! försvar alltså.. haha! snart kommer pappa hem så vi ska åka till tumba, vi ska hämta ut recepten åt mamma och köpa godis till moi:D har jätte ont i magen och känns som jag kommer spy.. men tjejvecka är på väg så inte konstigt.. I hate this!
förresten? kan nån fixa header åt mej..? är inte så nöjd med den jag har nu, men va bara tvungen och ha nån ny"/

I love you boy..♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0