Hemma från stan:)

Hade en underbar dag idag! vakna runt 10,åkte med mamma till skärholmen hon va hos doktorn sen käka vi lunch:) allt gick så bra där! efter det åkte jag till tc och möte Jonte, Felicia och Emelie :) vi gick till plattan möte Camilla, Jonathan och Sammy.. OMG säger jag bara-.- jaja sen rulla vi till kungsan och åkte skridskor! haha:) lyckades ramla en gång:( buhuh.. Sen kom Alania och Hanna så vi stack till donken och Camilla stanna med dom.. I donken träffa jag min storebror som trodde jag va hans slav eller ngt-.- sug.. Och nu är jag hemma igen :) mysigt.. Är skit trött och imorgon blir det att vara pigg i jobbet..
Fler bilder kommer sen..

Emelie,Jonte,Felicia&jag♥

Söta Felicia&Jonte♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0