Jag skojade bara..

Haha, börja sakna bloggen så tänkte att jag ska börja blogga igen! va tycker ni om det? Låter det som en bra ide?:)
Iaf.. Den här veckan(och nästa) är jag ute på prao så uppdateringen blir inte så himla bra men ska försöka blogga så mycket jag bara kan! Börjar 09:30 och slutar 16:00 varje dag så blir skit trött när jag kommer hem.. Plus att jag praoar på Olearys som ligger i kista.. ungefär 1 timma från Huddinge så det tar lite tid att komma hem"/ Men jag klarar mej! Det är skit roligt där, jätte trevlig personal.. lite stress men de är nog de överallt:)
och så börjar skolan snart också.. Men bara i två veckor sen blir det Polen fan va underbart!! äntligen åker man bort här i från! från den skit kalla Sverige till den mindre kalla Polen :)
Jaja men nu ska jag gå och duscha, äta sen sova! måste vara pigg imorgon! Puss♥


För han ska jag, göra det tusen gånger om!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0