Kärlek♥

Tjah! börjar inlägget med en underbart fin låt!:)

Kom hem från praon typ 5.. pappa hämta mej från stationen och vi åkte direkt till Tumba och handla.. Älskar att handla med pappa, han bryr sig inte va jag tar för varor så köpte massa gott! Godis, ben&jarrys osv..:) imorgon sover Catte här, har saknat sötnosen! Men innan det ska jag kanske träffa linus:) Har saknat honom också!:) så de blir kul.. Så tror inte det blir så bra uppdatering.. kommer nog inte hinna vara inne på data, jag å Catte ska först vara i brottby lite, sen åker vi till stan. Stockholm är så jävla fin på kvällen så man måste juh ta en kvällspromenad?:) Haha juste!

Ami:Claudia! ta av dej tröjan!

Jag: haha what?:o

Ami: haha asso jag ska kolla hur man tvättar den eftersom de står inget på min..

Blev lite skrämd men men..;) Nu ska jag sätta på nån film och göra mej tjock med godis! hörs sen♥

Öh sommar! saknar..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0