Behöver skriva av mej..

Ingenting känns bra, allt har förlorat sitt värde, allt har förlorat färg..
Vart finns den glada Claudia som njuter av livet? Vart tog den underbara Claudia som allt hjälpte andra? Vart finns hon som litade på folk? Jag har förlorat hoppet om att det blir bra ngn gång..
Det sägs att kärlek kommer och går, men helt ärligt.. Varför ska man ens behöva vara kär? för att deppa hemma på kvällarna, för att fälla tårar och bli sårad. Vafan finns det för mening med ordet älskar när folk ändå säger det fram&tillbaka till vilken person som hels..
Jag har mått dåligt ett tag och det finns flera anledningar till varför..
Varför hålla på att ljuga och utnyttja andra? Varför försöka sänka någon till den nivå att den känner sig så bortglömd?
Säg mej vafan finns det för mening med livet?!
Personer som säger att dom alltid finns här för en, men när man verkligen bähöver dem vänder dem ryggen och säger hejdå.. Jag skiljer inte längre på dom äkta och dom falska vännerna, det går inte att skilja på dom som verkligen älskar och dom som önskar dom kunde älska.. Jag vet, jag är ung och jag kommer finna den rätte, kommer få äkta vänner som verkligen bryr sig.. Jag vet allt det, men det finns stunder då man verkligen inte orkar mer, då man vill bara somna in och leva i sitt egna påhittade värld. Jag önskar man kunde göra så, men fan också det finns så många som alltid ska förstöra den andras dröm, då man verkligen mår bra och njuter av livet. Exakt då kommer någon som förstör och får allting att rasa..
Varför inte bara låta va? Folk som är avundsjuka, folk som inte vet vad kärlek är.. Jag själv vet inte hur det är att bli älskad, hur ska jag veta det när min barndom var helt förstört pga att mina föräldrar alltid reste bort och träffade mej en gång per månad, hur ska jag veta det när alla mina förhållande handlade bara om en sak.. Men jag vet&kan något annat, jag kan älska en person, jag vet va kärlek till den andra är, jag önskar att dem andra också visste det, och bevisade det..
För jag har verkligen fått nog av att alla ska vara så himla egoistiska och bara tänka på sig själv..!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0