...

Mådde lite dåligt igår så ist för att träffa Ellen åkte jag till skärholmen där lina shoppade med mamma så vi gick runt lite, pratade massor och fika:) Sen bestämde vi oss för att gå på bio så vi kom hem från skärholmen, åt lite och fixa oss.. Tog massa med bilder och åkte till heron där vi möte gerry:) Han kunde inte följa med på bio med oss så han åkte hem när filmen börja.. Vi kolla iaf på Sanctum 3D och jag fattar egentligen inte varför den var 3D när det ändå inte vart några effekter..
Jag sov iaf hos Lina inatt och ska snart be pappa hämta upp mej så jag kommer hem:) ska också försöka övertala honom så vi åker och köper en ny säng till mej!
Hörs när jag är hemma då:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0