Film tips?

Har typ sätt alla filmer jag har på datan flera gången nu och jag har verkligen ingen lust att kolla på nån av dem igen så har ni några filmer ni tycker om eller något kan nu gärna skriva!:)
Ska snart lägga mej och smsa med min älskling lite, har skit ont i knt som jag slog i när jag ramla på idrotten idag.. Ajj
Allt pga stress jag fick när vi körde nån jävla lek och jag skulle gömma mej lr jo kasta bakom madrassen haha!
Men nu ska jag bestämma kläder för imorgon så det blir nog sista inlägg för idag..
Sov gott sötnosar! Hörs imorgon♥

Kommentarer
Postat av: linarebecka - mtit liv som blondin

sööt :)

2011-02-22 @ 21:15:51
URL: http://linarebecka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0