Förlåt..

Jag hade fullt upp igår så när jag kom hem somna jag bara.. Kom hem runt 9 helt jävla död efter skolan, gymmet, solarium och shopping. Fatta hur trött man kan bli på det man gillar..? Sjukt!
Iaf, skolan idag var ganska najs, eller jo.. det hände inte så mycket, min lärare föreslog att jag ska gå på lovskolan! Haha klart jag sa nej och att jag inte behövde det.. Jag är bara inte godkänd i ett enda ämne? jaja.. väntar på mamma nu som ska göra tacos! såå jävla gott säger jag bara:)
Imorgon ska jag gymma med Lina efter skolan, ska kanske dra till stan och köpa löshår men vet inte om jag får pengar. Annars ska jag plugga lite!
Men vi hörs sen♥

Kommentarer
Postat av: darii §

skit fin blogg, å due fin också! §

2011-02-16 @ 17:50:38
URL: http://dariih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0