Nu är det fixat!

Har fixat min gymkort nu, så från och med imorgon blir det slut på det goda:) alltså ska sluta med godis osv..
Känns skönt att börja gymma med tanke på att det är snart sommar och man ska börja visa sin kropp lite mer än va man gör nu på vintern:)
Iaf, skolan idag.. blev så himla besviken på min SO prov.. Fick bara G fast jag har gjort alla VG frågor och hade bara ett fel! orättvis tycker jag.. Så det har inte hänt så mycket förutom det.. Efter skolan kom jeg hem och har inte gjort speciellt mycket.. Men vi hörs senare:)

Förresten.. Har fått flera kommentarer som tex "Är du oskuld? Vart bor du? Hur många har du haft sex med?"
Alla dom kommentarer fick jag av en och samma person.. Så patetiskt, man ser ip adressen så sluta med såna frågor för jag tänker verkligen inte svara på det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0