Orkade inte blogga igår..

Men iaf, runt 1 åkte jag och pappa till Tumba där vi skulle handla, efter vi har handlat lämna han mej till Camilla och så skulle vi sova hos Emira men hon typ svara aldrig så hon sov hos mej ist:) Vi åkte till Liljeholmen och fika lite, sen kom Enok så vi satt med han i donken lite tills Jonathan och Sammy inte kom:) när dem kom åkte vi hem till mej och tydligen skulle vi på fest men orkade inte så satt vi hemma hos mej bara:) Runt 11 åkte dem hem så somna vi bara.
Inget roligt hände igår faktiskt.
Just nu ska jag dra och duscha och sen ska jag messa Lina om hon följer med och gymmar:) Annars åker ajg själv för typ runt 4 ska jag träffa Riku♥

Ta mej tbx..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0