Såå..

Blir ingen utgång idag, känner faktiskt inte för det.. Har bara lust att ligga i sängen med en påse godis och dejta kudden lite!
Men imorgon ska jag träffa Ellen och vi får se vad som händer:) Det var skit länge sen jag inte träffa henne faktiskt! Har saknat henne..
Iaf har nyss duschat, rakat benet osv ska snart ta ngt å äta sen lägga mej och messa med några, tänkte gymma idag men det blev lite ändrade planer så gymmar imorgon ist sen på söndag! Biff kommer jag bli :D
Men har får ni lite bilder på vad jag köpte idag:)
Hörs♥

Foudation- 99kr rea

Hårnålar- 19kr st
Halsband- 15kr rea

Halsduk- 49kr rea

Stringtrosor- 59.90kr
bälte- 49.90kr

Kofta- 149kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0