Vara lite för mej själv, det är allt jag behöver!

Faktiskt, ist för att vara ute och festa som de flesta mina vänner ska göra idag så tänker jag stanna hemma och ha en mysig kväll med film, godis och mobilen:) Någon mer som tycker det är ibland bra att vara hemma för sig själv?:)
Runt 4 somna jag medan jag kolla på tv så jag vakna för inte så länge sen.. blev väckt 3gånger eftersom flera ringde.. öh jobbigt var det faktiskt! Men jag är iaf pigg nu! Imorgon är det söndag och efter söndag kommer måndag och måndag betyder plugg igen.. kan inte skolan vara typ bara 2-3 gånger i veckan tack.. Men vet ni vad jag har faktiskt märkt? Att jag blir bara bättre och bättre i skolan! Jag ligger före i några ämne och börjar förstå saker jag aldrig hade gjort förut! Ligger bara efter i NO men det är verkligen ingen ämne jag gillar.. ushh!
Ska försöka ladda ner någon bra film som jag kan kolla på eller så hittar jag någon här hemma:)
Hörs sen♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0