Börjar blogga igen..

Glada..? Jag mår inte direkt så super bra, men ska försöka blogga ändå för jag faktiskt saknar det..
Ska försöka börja tipsa, ha dagens låt, lite mer bilder osv.. Så den blir lite mer intressant! Ska oxå försöka fixa ny header/design så det blir lite snyggare här, och nya kategori. Så ska kämpa lite med bloggen nu!:)

Iaf..
Har nyss snackat lur med Filip lite, så han ska ringa upp mej igen snart. Men först ska jag duscha och sånt.. Fryser jätte mycket, är förkyld och har ont i halsen.. Börjar bli sjuk på riktigt"/ Jag som verkligen inte får vara det.. Måste ju börja ta tag i skolan och göra klart mina arbete så JAG FÅR INTE BLI SJUK! jaja.. Börjar 08.10 imorgon så det blir att vakna tidigt igen.. Men bloggar mer senare innan jag går och lägger mej! Hörs♥

♣♥♦

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0