Du är mitt ljus i mörket..

Dålig update jag vet.. Men ska ändra på det lovar!
Kamila sov här igår så vi somna rätt tidigt, vakna klockan 5 på morgonen helt jävla pigga! Normalt ha-ha fast vi somna om igen :) när vi vakna runt 11 så åt vi och camilla åkte hem, jag har inte heller gjort mer än att kolla på tv hela dagen och var social mot lite folk.. hehe
Imorgon blir det skola, orkar inte men vafan måste man så måste man.. Efter skolan ska jag kanske iväg och köpa hörlurar för mina funkar inte längre-.- Eller, man hör ljudet men inte texten, konstigt..
I veckan ska jag oxå försöka skaffa gymkort, skulle göra det för länge sen men hade lite knas hemma så jag hann aldrig och hade inte pengar.. Men nu ska jag ta tag i mitt liv!
Hörs sen♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0