Hemma igen..

hellu! Kom nyss hem från skäran :) Berättar lite kort om idag..
Var i skolan, vi hade inte bild så jag åkte å träffa Kamila&Jontahan min bästis HAHA! dom möte mig i stan så vi åkte till skäran, där lämna vi Jonathan till träning och jag&kamila gick iväg och shoppa, vi hitta skit snygga skor som vi ska köpa på lördag, eftersom vi ska på fest så måste man vara snygg:) jag köpte magtröja, string och puder. Sen gick vi och käka:) Just nu är jag hemma och ska vara social mot lite folk, äntligen har man comviq!:D♥

Kamila&jonathan


Magtröja: 79.50kr
Puder på rea: 79.50kr
String på rea: 30kr

Kommentarer
Postat av: Anonym

vart bor du ? :DD

2011-01-19 @ 20:38:21
Postat av: Anonym

Hej! Vill du tjäna pengar på din blogg. Jag har ett tips där du kan tjäna pengar snabbt och enkelt. Du får 20 kr redan vid registrering. Jag kör på att värva vänner, man får 5 kr för varje person man värvar, så det skulle vara jätte snällt om du blev medlem på min värvningslänk! Jag tjänade

ca 90 spänn på en timme dessutom!:)

http://www.plusikassan.se/index.php?advertiser=24056



Tack, kram!

2011-01-19 @ 21:21:15
URL: http://elinnnas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0