Kanke jag en dag finner mej ett hem..

Jsg vet.. uppdateringen suger, men jag har inte direkt tid att sitta vid datan"/ Iaf åker hem på onsdag! äntligen fan, tiden går så sakta här.. Så jag vill försöka träffa några personer innan skolan börjar:) ska till lina på torsdag direkt när jag kommer hem till Sverige så kommer nog inte blogga heller då. Men vi ska ha de bäst då, vi har lite planer just nu så det är bara å längta! Nyårs afton var ganska skön:) har inte druckit ngt! är jätte stolt över mej själv:) efter fyrverkerier börja alla sjunga så typ hela staden hörde oss! det va skit kul:) men bloggar senare, ska försöka iaf. Puss♥

Kommentarer
Postat av: tessie

Gud vad långt hår du har! Har du löshår? :)

2011-01-08 @ 12:48:22
URL: http://alundochmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0