Men fyfan!

Det är tisdag imorgon vilket betyder att skolan börjar igen.. helvete! Jag är sååå jävla taggad ni vet-.-
Iaf har varit i stan med Lina idag, mysigt var det:) gick runt, kolla på kläder, fikat. Måste göras om!
Imorgon efter skolan ska vi  iväg och kolla hur mycket gymkortet kostar eftersom jag&Lina ska börja gymma den här vecka lr nästa, så vi blir snygga tills sommaren ;) måste oxå boka tid hos frisören.. Som jag verkligen inte orkar göra. Men jaja Måste lägga mej tidigare idag så jag orkar upp imorgon, måste typ up 06.30 lr ngt så ah..
Men bloggar mer senare om jag orkar annars gör jag det imorgon!♥

Sen den dan du försvann, förvandlades allt till kaos..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0